Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Sail
Data: 2010-03-16 15:00:36
Bicepso dydis idomu, kol esi jaunas, vien mergos galvoj ir pasirodyt reikia.
Laikui begant kriterijum pradeda darytis pilvo dydis ir svoris...
Jei sugebi issilaikyt be didesniu pokyciu, tai sporto uzduotis kaip ir
ivykdyta. Na ir zinoma maloniau, kai kazkiek istvermes ir sveikatos dar
turi, ypac lyginant su kitais bendraamziais, kurie pimpalo be veidrodzio
nebemato.