Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: eShops.lt
Data: 2010-03-17 15:01:54
sportas namie - beviltiskas reikalas. kaip ir sporto sale (tai tik mano
nuomone :)) sportas, kaip ir darbas turi buti idomus, tada nebus problemos
del jo pastovumo (uz darba bent $$$ gauni :)). sporto saleje ir namuose su
didelem pertraukom (pasportuoji menesi - 6 men pertrauka :)) sportavau 4
metus, kol neapsilankiau Kyokushin karate klube. jau daugiau kaip puse metu
2 kartai per savaite stabiliai :) ir po savaitgalio negali sulaukti kada vel
eisi :)
sportas nebutinai tik hantelis ir stanga :)

www.eshops.lt