Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Sail
Data: 2010-03-16 13:47:19
Na tai tamsta teisus, taip yra daroma normaliai.

Bet cia chebra bando teisingai irodyti, kad investuoti i treniravimosi
iranga verta tik tada, kai jau tikrai zinai, kad turesi parako parakinej tuo
sportu pastoviai uzsiimti.

O ta patikrint tikrai galima laisvai ir su hanteliais ir suoleliu. Apsilt
galima ir paprastais judesiais, mazais svoriais, atsispaudimais ir taip
toliau, palaipsniui didinant apkrova.

O siaip tai kokia 98% tikimybe, kad pradedanciajam noras sportuoti atsoks
per 1-3 menesius. Va kai susiformuoja iprotis, tai problemu nebelieka, tampa
dienotvarkes (tiksliau savaitotvarkes) dalis.