Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Resolut
Data: 2010-03-16 12:06:53
Viskas gerai
Turiu as ir hantelius, netingiu juos pakilnot :)
O del pabegiojimo - ne visada kada nori tai gali padaryt. As vis kreivai
ziurrdavau i tuos begimo takelius salese. Galvojau "isvis burzujai
ispindejo"
Tik veliau daejo, kad gali ir per lietu, ir per sniega, ir esant lauke +30
takeliu naudotis.

O i sale eiti nera laiko. Vaikai, blyn, sueda.