Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: hobio.puslapiai.lt
Data: 2010-03-16 11:43:53
Sveiki mano patarimas geriau pradziai pirkti hanteliu su jais galima
padaryti daug pratimu o trenerokeliai mano manimi (sudas),neseniai buvau pas
drauga irgi uzsimane sportuoti turi namie trenerokli toki is rimtesniu nu
tikrai nieko gero jau po poros savaiciu skambino ir spjaudosi kad nieko
gero.
Dabar daug visokiu akciju galima nupirkti hantelius ir suoleli pradziai per
akys.
O spartuoti reikia nes be sporto busi kaip ..........