Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Icetom
Data: 2010-03-16 13:33:32
Nesutinku.
Treniruokliai - dviratis, elepsinis ar pan. yra l. gerai:
1. padarai apsilima ant treniruoklio su apkrova, nevirsijant nustatyto savo
pulso ribos, pvz. 120 bpm (10 min)
2. darai pratimus su ganteliais, stangomis ir pan. 30-45 min tam tikroms
raumenu grupems.
3. Vel sedi ant ant treniruoklio ir mazesniu tempu (pvz. nevirsyjant 80-90
bpm) uzbaigi treniruote (10-15 min).
4. padarai tempimo pratimus
Taip ir organizmas geriau apsyla, kalorijas degini nuo isgerto alaus ar pan.
ir gerini istverme-tonusa+ aisku, raumenu auginimas (jei teisingai daroma).

Laikausi nuomones, kad is karto daryti pratimus su ganteliais, pvz.
"apsilimas" su mazais svoriais prie nieko gero neprives ilgame laikotarpyje.