Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: bzik
Data: 2010-03-16 14:03:47
butent. As periodiskai pradedu rytais daryt trumpas manksteles, tempimo pratimus ir po savaites ar dvieju atsiranda priezasciu mest, viena karta nepadaryt. Po poros menesiu vel prisiverciu pradet. Treniruokli buvau susiorganizaves pasibandymui. Prisedau du kartus. Zmona gal tris. Dar menesi dulkedamas pastovejo ir neapsikente moralinio spaudimo isvezem.