Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: bzik
Data: 2010-03-17 14:19:48
kaip nustatomas saikas? kodel deklaruojama nekenksmingo ir net sveiko alkoholio norma suaugusiam, bet jos perskaiciavimas vaikui butu ne tik nemoralus, bet ir nusikalstamas
ka unikalaus organizmui gauna alaus vartotojas vs. tik vyno vartotojas vs. visiskai alkoholio negeriantis?
alkoholio priesininkai sako, kad alkoholio poveikis vienodai neigiamas, o vynas, alus, degtine ir pan. yra tik skirtinga forma gaunamas nuodas. Negaliu to paneigti, nes man pozymiai vienodi, nepriklausomai nuo to, koks gerimas vartotas. Skiriaisi tik kiekis iki poveikio pojucio.
Taigi ne viskas taip paprasta, kad eiline google uzklausa duotu atsakyma :)