Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Icetom
Data: 2010-03-17 15:38:26
Kaip ir minėjau čia, kiekvienas iš mūsų turime susirasti savo
"ugnelę"-sportavimo būdą ;) Man dar, asmeniškai, labai padeda užsibrėžto
tikslo siekimas tokiais atvejais ...

Dar toks praktinis klausimas, jei ateitų į rytų kovos meno treniruotę
visiškas naujokas ir dar nutukęs, kaip treneris tokiu atveju - laužia kaip
ir senbuvius, ar krūvį didina po truputį?