Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Sail
Data: 2010-03-17 16:08:09
Alkoholis uzmusa sveikata, bet nedideli kiekiai kartais padeda atpalaiduoti
smegenine, t.y. nuima itampa tam kartui.
Jei to smegenu streso kartais nepasalinsi, gali pareiti kiti organai, nes
stresas smegeninej ilgu laiku prie gero neveda.
Todel alkoholio neigiamas poveikis kepenims kartais atsveriamas teigiamu
atsipalaidavimo prasme. Zinoma, saikingai ir suprantant, kas deja ne visada
iseina.

Vaikai gi teoriskai streso smegeninej neturetu tureti, todel jiems nafig
alkoholio nereikia. Plius priklausomybe issivysto greiciau.

Man pvz nuo alaus butelio jau galva skauda kita diena. O nuo degtines tikrai
daug maziau blogo poveikio, taip kad kiekvienam reikia pazinot savo
organizma ir suprast, kas sveika jam kas ne. Sportas taip pat - turi jausti,
kas i sveikata, o kas ne. Su laiku ateina.