Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Icetom
Data: 2010-03-16 14:04:34
Be abejo reikia daug valios, pastangų, šokio tokio režimo ir ryžto pirmus
3-6 (?) mėn. Vėliau jau organizmas pripranta prie tokio režimo ir atėjus
treniruotės laikui, jau pats reikalauja krūvio :)
Man dabar tai "gresia" - negaliu vis nusiteikti save vėl pradėti sportuoti
(3 kartai/savaitė) po 2 m. pertraukos :) :(