Dainiusai, as nezinau koks yra pilnas teisinis reguliavimas, labai tikiu, kad jo dar nera ir jis bus kuriamas precedentu. Bet, galbut, gamintojas bus ipareigotas ir kitiems servisams tiekiantiems paslaugas suteikti galimybe prieiti prie duomenu bazes, katalogu, suteikti galimybe ivesti ir istraukti informacija apie aptarnavimus is/i bendra gamintojo duomenu baze. Kas liecia detales, galbut, yra reikalavimas is gamintojo, kad norint atlikti garantija yra reikalinga tureti tam tikra rezerviniu detaliu sandelyje kieki, nors labai tikiu, kad X6 deziu ir krasta auto uzsipirkusi pas save nelaiko (kiek teko darysi pas krasta rimtesnius remontus seimyninei auto, detaliu tekdavo palaukti net iki poros savaiciu). Kas liecia tarpusavio (servisas-gamintojas) atsiskaityma, labai gali buti, kad gamintojas siusdamas servisui israso saskaita uz ta x6 deze, o veliau servisui pateikus visus reikalaujamus dokus gamintojui yra pateikiama saskaita uz remonta ir uz ta pacia deze, kuria jie pirko is bmw ag. Kad norint atlikti _garantinius_ aptarnavimus reikes tureti sutarti su gamintoju, tuo beveik neabejoju. Taciau, cia dar nera iki galo aisku, ar neautorizuoti vasios teiks garantinio remonto paslauga (2), ar tik aptarnavimo garantiniu periodu paslauga (1). "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hi7483$cc4$1@trimpas.omnitel.net... > užtai, kad garantinis yra garantinis. Reikia skirt du skirtingus > įsipareigojimus šiuo atveju. > > 1. Automobilio savininko įsipareigojimas atlikt aptarnavimu > 2. Automobilio gamintojo įsipareigojimas garantinio laikotarpiu keist > sulūžusius mazgus. > > Triukšmas gi dėl pirmojo - mol dėka monopolio vartotojas permoka už darbus > ir eksploatacines medžiagas ir mol šitą galima būtų pirkt pas > nepriklausomus pardavėjus bei paslaugų teikėjus. > > Kaip tu įsivaizduoji antro punkto realizavimą pas nepriklausomus? Kemis > siunčia į BMW AG request'ą "Petro X6 subyrėjo greičių dėžė, atsiųskit > mikliai naują adresu Kalabybiškis, Tiesioji g. 7a"? > > > > "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message > news:hi738g$apl$1@trimpas.omnitel.net... >> kodel tu isikandes, kad vasia negales atlikti garantinio? >> Gal ir negales, bet kuo remiantis tu taip teigi? >> >> Antras dalykas - garazinis Vasia lygiai taip pat uzdirba >> kaip ir ne garazinis Vasia - priklausomai nuo darbu apimties. >> Net jei imti atveji, kai garantini atlieka tik vasia is autorizuoto >> garazo, kas trukdo neautorizuotam vasiai atlikus technini >> aptarnavima prie patikros sudeti varneles (kurias jis beje ir >> taip turi sudeti pagal gamintojo tech. aptarnavimo manual'a) >> ir prie pastabu dar kazka irasyti, pvz, "sudiles rato guolis, >> reikia keisti nauju". Su tokia aptarnavimo atlikimo pazyma >> nuvaziaves pas autorizuota Vasia klientas gales tiketis, kad >> bus garantiskai patenkintas. >> >> >> >> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message >> news:hi719e$7kb$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message >>> news:hi7078$5so$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu cia kaip ir px. >>> >>> tai kad ne px. >>> >>>> Todel, Vasia padare savo darbus pagal gamintojo REQ >>>> ir sedi sau ramus. Jei yra mazgai, kuriuos reikia ne tai, >>>> kad pakeisti, bet "patikrinti", tai Vasia siuo atveju lygiai >>>> tiek pat angazuotas pastebeti ir nepastebeti gedimo, kiek >>>> ir kitas Vasia, is autorizuoto serviso. >>> >>> Vat butent, kad Vasia is autorizuoto serviso angazuotas todel, kad, >>> rades sugedusia garantine detale, keicia ja nauja, uzdirba "valandas", >>> nuo kuriu kiekio priklauso jo alga. Nepriklausomo Vasios atveju jis >>> gauna vienodai tiek pat, nepriklausomai kiek garantiniu gedimu surase i >>> protokola, nes jis nekeis garantiniu detaliu ir neparduos "valandu". >>> >>> >> >>