tai, gal leiskim klientui pasirinkti? :) As i martona nevaziuociau, bet i krasta - taip pat ne. Popieriukas vargu ar reiskia tai, ka tu parasei. Greiciau, fanatikai tik noretu, kad tai reikstu, bet realybe yra skaudziai kitokia. Abejoju, ar bmw ag apmoke krastos darbuotojus deti skersa ant kliento, o popiereli krasta turi... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hi49co$t7a$1@trimpas.omnitel.net... > visgi popieriukas greiciausiai taip pat reiskia, kad Krasta turi reikiama > iranga, irankius, informacija ir apmokyta personala. Ka turi Martonas? > Savamoksliu saltkalviu brigada? Kuri, skirtingai nuo Krastos, "mokes" > aptarnaut ir BMW ir VW ir AUDI ir Honda ir dar belenka? > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:hi491l$sjq$1@trimpas.omnitel.net... >> o ka rodo tas sertifikatas? >> Nebent tik tai kad bavaras suteike Jonui teise tvarkyti bavaro sukurta >> kibiriuka. >> O siuo atveju kokurencijos tarnyba toki popieriuka prilygino prastos >> kokybes sikpopieriui. >> >> Aisku kaip bus toliau - ie tiesu gan idomu:) >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hi48kk$ru9$1@trimpas.omnitel.net... >>> cia jauciu ir bus pagrindine zopa. Kita vertus, kokia Krasta turi BMW >>> isduotus popierius, Mioleris - VAG'o ir t.t. Kokius sertifikatus turi >>> Martonas ir kaip jie garantuos, kad viska atliks taip kaip reikia? >>> Daugiamete patirtimi? :) >>> >>> "Fla" <someone@somewhere.net> wrote in message >>> news:hi48d4$rgb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Teksto neskaiciau (daug raideliu), bet cia nenutiks taip, kad draudimas >>>> gales pasiulyt remontuotis tuose "servisuose", o ne autorizuotuose? :) >>>> Nes gi pigiau, ir "taip pat gerai"? :) >>>> >>>> zlc wrote: >>>>> IMHO labai gerai, kai yra pasirinkimo laisve ir galimybe apsitarnauti >>>>> pigiau, nes keiciant tepalus, filtrus ar kalades, nelabai ka ten yra >>>>> prilauzyt. >>>> >>>> -- >>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :) >>>