"Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message news:hi6vou$567$1@trimpas.omnitel.net... > suinteresuotumas yra tol, kol "kvepia" babkem. Vasia bus suinteresuotas > rast tuos gedimus, uz kuriuos gales paimt babkes. Garantiniai gedimai jo > nedomina, nes jo servisas tokiu darbu negali atlikt. tai vat dar ir neaisku, ar gali, ar negali. Tu esi tuo tikras, kad negali? > Garantinio laikotarpio metu atsiradusius gedimus gali pasalinti tik > garantijas suteikes autorizuotas atstovas. Vasios servisas cia ne prie ko. kodel taip manai? As tai nezinau, nes nemaciau niekur parasyta nei taip, nei kitaip :) > Ziurint is gamintojo puses, aptarnavimai yra garantiniu gedimu prevencija, > kad laiku pastebejus sugedusi mazga, ji pasalinti su minimaliom islaidom. > Vasios servisas nesuinteresuotas, kad gamintojas patirtu kuo mazesnes > garnatines islaidas. Cia viskas ka rasai yra tik tuo atveju, jei vasia negali atlikti garantinio aptarnavimo. Bet net ir tokiu atveju, nepyk, bet nusisneki. Trumpai - kodel tau atrodo, kad autorizuotas servisas yra suinteresuotas, kad gamintojas patirtu kuo mazesnes garantines islaidas? (kurios, beje, nugula ne i kieno nors kito, o i to pacio autorizuoto kisene) :) Klausimas retorinis.