Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 11:47:28
Tiek vasia, tiek bet kuris kitas vasia is autorizuoto nores
atlikti kuo daugiau darbu ir kuo daugiau parduoti detaliu,
todel suinteresuotumas rasti preteksta tiems darbams atlikti
vis tiek islieka.

Kas liecia garantinius gedimus, kazin, ar ne autorizuoti servisai
gales atlikti juos.  As nezinau, bet man pasirode, kad kalba cia
eina pagrinde apie aptarnavimus, o ne garantinius gedimus?

Jei tai liecia ir garantinius gedimus, visgi islieka idomus islaidu ir
darbu kompensavimo Vasiai klausimas. Vasia savo klientui "X"
turetu nemokamai sutvarkyti garantine volga, o Vasiai atlyginti
patirtas laiko ir detaliu sanaudas volgos gamykla pagal nustatytus
ikainius -> kaip sitoje vietoje bus?  Gal masina nesugedusi bus
"remontuojama", o Vasia "patirs islaidas", net nemates tos volgos
akyse? :)   Visai neblogas "bizniukas" turetu suktis :)

Del gamintojo "ramaus stebejimo" tai cia jei bus masinis reiskinys,
tai yra aibe sprendimo budu - nuo labiau rugged tech dizaino iki
zenklios nuolaidos suteikimo, pvz, tiems servisams, kurie yra jau
praeje tam tikrus mokymus.  Pvz, pakeliam baltijos salims kaina
100% (pvz, per tam tikra laikotarpi, kad neshokiruoti klientu) ir
paskui duodam 50% nuolaida tiems, kurie kas metus siuncia bent
2-3 savo darbuotojus i techninio aptarnavimo apmokymus. Voila,
Vasia nervingai ruko atsiremes i moskviciu, arba investuoja i savo
darbuotoju kvalifikacija.

Zodziu, viskas cia gerai, laikas sustatys viska i savo vietas, nors ir
neisbaigtas sprendimas is pirmo zvilgsnio atrodo.