Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Ignas
Data: 2010-01-08 09:53:11
tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei bus
irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. Vasia kita
kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos tikrai kokybiskai
dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, garantinio aptarnavimo kaina
turetu krist... Va ir isloshe naudotojas...