tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei bus irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. Vasia kita kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos tikrai kokybiskai dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, garantinio aptarnavimo kaina turetu krist... Va ir isloshe naudotojas... "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message news:hi53u0$aa2$1@trimpas.omnitel.net... > > "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message > news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net... >> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti >> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera. > > Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas > suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is > kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo sukurta > ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius isipareigojimus, bet > produkto prevencine apziura ir aptarnavimus garantijos metu patiki > "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: atvaziuoja zmogelis pas > nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis atliekamas, nepastebima > klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko kliento a/m sustoja del pastarojo > nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis kreipiasi i gamintoja/atstova, kad > pasalintu garantini gedima. Gamintojas su dziaugsmu sutvarko a/m, > pakeisdamas nemokamai ne tik pirmine sugedusia detale, bet ir del jos > kaltes sugadintas kitas detales. Katras apsiimtu tokios prekybos? > > >