garantija teikia peugeot, garantine prieziura zibintas, o kuo vasia prastesnis uz zibinta? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hi6pb2$ppb$1@trimpas.omnitel.net... >o tu įsiskaityk į žodžius. "Garantinė priežiūra" ir "Vasia". Tai Vasia >suteikia garantiją ar gamintojas? > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net... >> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei >> bus irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. Vasia >> kita kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos tikrai >> kokybiskai dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, garantinio >> aptarnavimo kaina turetu krist... Va ir isloshe naudotojas... >> >> >> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message >> news:hi53u0$aa2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message >>> news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net... >>>> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti >>>> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera. >>> >>> Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas >>> suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is >>> kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo >>> sukurta ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius >>> isipareigojimus, bet produkto prevencine apziura ir aptarnavimus >>> garantijos metu patiki "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: >>> atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis >>> atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko kliento >>> a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis kreipiasi >>> i gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini gedima. Gamintojas su >>> dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik pirmine sugedusia >>> detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas detales. Katras apsiimtu >>> tokios prekybos? >>> >>> >>> >> >>