"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hi5ion$um7$1@trimpas.omnitel.net... > 1. Tas kas gaus kiaules palaiminima, kad sugeba atlikti aptarnavimo mantra > pagal fegshui tikrai bus ne Vasia, o kokia rimtesne kontora. As irgi taip galvoju, bet vasia, kuris atliks aptarnavima, nesuinteresuotas surast gedima, nes uztai negaus pigino. > 2. Kiaule uz palaiminiam bent jau desimtine tikrai susirinks. Tikrai taip, bet dar sugalvos kokia konkurencijos tarnyba ipareigoti dalinti ta info for free. > 3. Garantiniui px, kas ten kliba, jei klientas pats save pastate rakom. Pamodeliuojam situacija: atvaziuoja auto i aptarnavima ir vasia pastebi, kad, tarkim rato guolis aprasojes, leidzia tepala. Jam vienodai, ar jis pazymes tai protokole ar ne. Auto isvaziuoja ir sustoja Guoliskese su subyrejusiu guoliu ir visa periferija. Laiku pastebejus, butu uzteke guolio, o dabar jau reikia stabdziu disko, suporto ir t.t. Nori pasakyt, kad garantinis pasius nx?