nu va, aiškiau aš tai pavadinčiau periodiniu techniniu aptarnavimu, laikantis gamintojo nurodymų :) o į tai įeina konkrečios operacijos, beje, gana smulkiai ir konkrečiai išvardintos serviso knygutėse Šiaip serviso priėmėjui, kai tu kreipiesi tarkim su pageidavimu, tarkim "atlikti 80000 km aptarnavimą" yr vienodai, mašina garantinė, ar "iš gatvės". Tepalai, filtrai, ir reglamentiniai darbai (kiekvienam modeliui kiekvienam aptarnavimui gamintojo nurodyta kokie, ir kiek tai sudaro norminių valandų) - tokie patys ir tiek pat kainuoja. Kaina pasakoma iš anksto. Skirtumas atsiranda tik tada, jei apžiūros metu pastebi mechanikas kokią nors bėdą, tarkim, klibantį šarnyrą. Garantiniu atveju - keičiam. Negarantiniu - skambutis klientui ir klausiama ar keisti, kaina būtų tokia ir tokia. Ne - taip ir užrašom, kad pretenzijų po to nebūtų (tipo, važiuojant iš po jūsų serviso išsinėrė ratas ir užmušė nėščią bobutę) O priimant auto į servisą periodiniam aptarnavimui ar šiaip kokiam ręemontui, visada klausiama, ar papildyti plovimo skysčio, ar keisti perdegusias lemputes, jei tokių bus aptikta, nes tai negarantiniai dalykai.. Beje net ir garantinių auto einamajam remontui (negarantiniam) visada proto ribose akceptuojamos ir neoriginalios dalys. Tarkim, atsivežė pilietis savo stabdžių kaladėles. Nu, pakeitėm (aišku, paskyroj atžymėta, kad kaladėlės savos). Nuo to garantija matarui ar pavarų dėžei, tarkim, niekur nedingsta :)) Bet va, jei tos atsivežtos kaladėlės atsisluoksniuos ir pridarys eibių - toj vietoj tada kaip ir sorri... O kas link kainų... va, įdomumo dėlei vokiškas pavyzdys (valandinių įkainių): http://www1.adac.de/Tests/Autokauf_Werkstatt/Werkstatt/2008/Stundensaetze_Oelpreise/default.asp?ComponentID=225379&SourcePageID=225399 ... reikalavimai servisui tai tie patys.... -- '(oo)' "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> parašė naujienų pranešime:hi4sm2$ut7$1@trimpas.omnitel.net... > automobilio apziura kas kazkiek tai kkm, kad neprarast garantijos > > > "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message > news:hi4s88$u4r$1@trimpas.omnitel.net... >> aš atsakysiu sažiningai, bet pirma atsakyk, ką vadini "garantiniu >> aptarnavimu"? >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> parašė naujienų >> pranešime:hi4re4$sil$1@trimpas.omnitel.net... >>> saziningai atsakyk: ar pas jus atlikus pirma garantini aptarnavima kaina >>> butu ta pati, jei atvaryt masina is gatves ir atlikt tuos pacius darbus? >>> >>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >>> news:hi4r7m$s6k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kas per daiktas yra "garantinis aptarnavimas"? >>>> >>>> -- >>>> '(oo)' >>>> >>>> >>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> parašė naujienų >>>> pranešime:hi4qe2$qmq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> as kalbu apie garantinio aptarnavimo ikainius, o ne kainas apskritai... >>>>> >>>>> >>>>> "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message >>>>> news:hi4q2o$q30$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> sakai, "neatspindi rinkos visiškai..." >>>>>> toks jau užtikrintas tonas >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> '(oo)' >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> parašė naujienų >>>>>> pranešime:hi49rc$tv9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> vartotojui, manau, tai geriau ne kiek del to kad jis gales varyt pas >>>>>>> martona, kiek del to, kad autorizuotieji tures smarkiai mazint >>>>>>> paslaugu >>>>>>> kainas, kurios dabar neatspindi rinkos visiskai... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >