Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: zlc
Data: 2010-01-08 12:34:45
bet ides minimum dvigubai brangiau, be to Martone gali sakyt kad detu
ferodo, ar kitas geresnes, iskart klausia kokiu nori.
Beje cypimas dingo kita diena ir klientas nebesiskundzia.
Siandien i Vista nuvaryta garantine Mazda3 del stringanciu kreipianciuju,
nes pirmu paspaudimu stabdziu pedalo kietumas kaip be stiprintuvo (iskart
klausimas ar si diagnoze reali, as kazkaip abejoju?). Tai Mazdai viskas
daryta Vistoje, ir kalades ir visi TA, kodel jos ple man stringa, nesutepe
kai reikejo per TA? O vat jei kalades butu keistos Martone, Vista sakytu, va
va loxai nesutepe. Aisku gincu daugiau kils, nu bet toks rizikos faktorius
ir yra.