Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Gamyklinis Radijas su kaseciu grotuvu
Data: 2010-01-07 19:37:18
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >

> Vat todel ir nevirskinu autorizuotu servisu. Manykim kad esu keistas, bet
> labiau pasitikiu servisuku, kur man parodys ir leis ziureti (jei turesiu
> noro) kaip tvarkoma auto, nei kad atiduodi raktelius ir paimi sutaisyta.
> O dar labiau patiks, jei man turint noro, leis kartu isitepaluoti.
> Sutinku kad ne kiekvienam tai idomu ir patinka.

va cia va brol, ir yra tavo klaida.  klientas negali buti gamybos/darbo
zonoj, pagal visus darbo saugos ir kitus reikalavimus.

ir pagalvok, jei netycia kokia gajke nuleks tau (pasaliniam asmeniui, kuriam
ten negalima buti) tiesiai i aki...................

dileriui bus PIZDEC. tiek nuo Darbu saugos, tiek nuo prokuraturos, tiek nuo
teismo (nes tu juk noresi materialines kompensacijos xx xxx xxx litu
sumoje), tie nuo motinines firmos.