Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: zlc
Data: 2010-01-07 16:44:50
Kaip tik priminei viena istorija. Sharanui dare aptarnavima Vilniuje
Moleryje (Savanoriu. pr.), data buvo uzsakyta pries savaite. Atvykus atsiimt
masinos, sako va prasom rakteliai, TA atliktas, bet viena bedele yra -
neturim filtro(atrodo tepalo), tai saskaitos nerasom, o kai gausim filtra
jus pakviesim ir pakeisim, dabar dar paliekam sena. Filtras bus tada ir
tada, pasuksim. As turbut ir pamirsau, bet gi matau, kad atkeliauja saskaita
pastu uz pilnaverti aptarnavima, LOOOOL.
Kol isaiskinau paskambines situacija ir prisiprasiau kad pakeistu sena
filtra, lengvai tariant uzsip.sau.
Visur visko pasitaiko, taip kad jei nori moket maziau, gali ir filtro
palaukt, pasirenki pats.