Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 12:49:20

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų
news:hi4ddm$4hh$1@trimpas.omnitel.net...
> klientu- atsakys Vasia, jei supils ne tos rusies alyva.
> Vienodai galim kelt klausima- kas atsakis jei supils netinkamos kokybes
> dagalus- jei zinojo ka pila-"sam durak", jei pyle kaip gera, o rezervuare
> brudas buvo- atsakis kuro pardavejas.

Cia labiau mokumo aspektu klausiau. Degalines atveju viskas aisku. Visos
(bent jau tinklai) turi BCA draudima ir bent jau man atrodo kolkas ganetinai
mokios. Taciau, kai pas Vasia atvaziuos naujos tackos savininkas su
pretenzija...

Vienas pazistamas Vasia emesi panasios veiklos - tipo pigiau kebulinius
naujam karuciui padarys, tik netycia nuo keltuvo numete. Po to istorijos
tesinys daugmaz toks gavosi (zurnaliugiuku interpretacijoj) -
http://www.laikrastisplunge.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=1165:ginkluotas-apiplimas&catid=11:pirmas-puslapis