:) siuo atveju tai ne optimizmas, o teiginys kad taip tures buti, atsizvelgiant i koknk. tarn. sprendima ir vartotoju teisiu apsaugos istatyma. Kaip klientas to issireikalaus, ir ant kiek geranoriskai servisai i tai ziures- kitas klausimas. Manau tamsta ta pati butum pasakes apie martona kai jie kreipesi reikalaudami pripazinti kad neteiseta salyga tvarkytis tik autorizuotuose. Tikriausiai butum rades 55+5N argumentus kodel tai nesamone ir dar daves 100 garantija kad martonas nieko nepes. "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:hi4k70$g6b$1@trimpas.omnitel.net... > pavydžiu tamstai sveiko optimizmo :))) > > -- > '(oo)' > > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hi48tp$sd7$1@trimpas.omnitel.net... >> pa defaultu klientas bus teisus kol autorizuotas neirodys kitaip. >> ir jei prasides stumdymaisi ir gumos tempimas, tuo atveju kai neirodys kad buvo kliento kalte- autorizuotam gali tekti susimoketi ne tik taloneliu kainas, bet ir pakaitines nuomojamos masinos kaina uz visa stumdymose/irodinejimo kad klientas zirafa, laikotarpi. >> so, trulikas nebent remonto metu, jei nenumatytas koks nors pakaitinis.... >> >