> imone B, siusdama tave toli - visiskai teisi. bet negirdejau tokio atvejo, nes jiems apsimoka tau suteikti garantines paslaugas. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hi6td2$19d$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> parašė naujienų > news:hi6st2$cd$1@trimpas.omnitel.net... >> tai pala, jei garantija teikia pardavejas (aka zibintas) tai prie ko cia >> tavo pastarajam pavyzdy "gamintojo good will"? >> ir dar: tai as garantinei prieziurai galiu i autoerdve vaziuot? >> > > Yra automobilio gamintojas X, kuri Lietuvoje atstovauja dvi imones A ir B. > Klientas nusipirko automobili imoneje A. Sugedo kazkas pagal garantini. > Pagal LR istatymus remontuoti automobili privalo tik imone A. Imone B > dejusi skersa. Taciau, gamintojas zino, kad jis tures padengti A imones > remonto sanaudas. Tad gamintojui nesvarbu - jei pirkejas nuvarys > automobili pas dyleri B, jis vistiek tures padengti remonto sanaudas. > Todel, pasirasydamas sutarti su A ir B, gamintojas susitaria, kad nesvarbu > kur pirktas automobilis, jis vistiek sutinka padengti islaidas tam,k as > atliks remonta. Tai susitarimas tarp Gamintojo ir dylerio. Taip pat > gamintojas gali ipareigoti dyleri priimti automobili bet kuriuo atveju, > taciau tai vel - ju vidaus reikalas. Galima skambinti ir verkti > gamintojui, kodel nupirkus A, imone B nesutinka jos remontuot, taciau > pagal istatymo raide, imone B, siusdama tave toli - visiskai teisi.