Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: zlc
Data: 2010-01-07 11:01:47
Keista, kad dauguma cia rasanciu yra pries si nutarima :)
Gal dirbate igaliotuose servisuose? :)
O tepala pilk toki, koks priklauso ir yra nurodytas technines prieziuros
knygeleje, o ne is turgaus.
Siaip kiek teko dirbti su igaliotais servisais, dauguma tik ir iesko kur
prisidurti, keisdami filtrus, kai nepriklauso tai daryti, valydami
stabdzius, kraudami akuma, identiskom masinom nurodydami skirtinga
aptarnavimo trukme ir kaina, lupdami po 40 lt uz lemputes pakeitima ir t.t.
Nesakau kad "Martonai" geresni, bet bent jau zenkliai pigesni ir vartotojas
gali pasirinkti. Tai pvz man kaip eiliniam vartotojui, labai patinka.