Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Ignas
Data: 2010-01-08 12:12:55
va ka ir stengiuos yrodyti dainiushui&Co

"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
news:hi7078$5so$1@trimpas.omnitel.net...
> nu cia kaip ir px.
>
> Faktiskai servisas turi atlikti tam tikrus darbus pagal
> gamintojo reikalavimus nesvarbu net, ar ta detale dar
> tinkama naudoti, ar ne (kad ir atvejis is bmw grupso,
> kai keite suodziu filtra uz 5k Lt, nors murziai is krastos
> patys patikino, kad tas suodziu filtras dar sveikutelis ir
> jo keisti prasmes nera, bet toks garantinio reikalavimas).
>
> Todel, Vasia padare savo darbus pagal gamintojo REQ
> ir sedi sau ramus.  Jei yra mazgai, kuriuos reikia ne tai,
> kad pakeisti, bet "patikrinti", tai Vasia siuo atveju lygiai
> tiek pat angazuotas pastebeti ir nepastebeti gedimo, kiek
> ir kitas Vasia, is autorizuoto serviso.
>
> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
> news:hi6s9j$uuk$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>> news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei 
>>> bus irodyta vasios kalte
>>
>> Mhm, gal papasakosi, kaip ta irodyt, jei yra  vasios serviso oficialus 
>> popieras ir uzpildytas protokolas, kad tuo metu jokiu gedimu nepastebeta.
>>
>>
>>
>
>