va ka ir stengiuos yrodyti dainiushui&Co "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:hi7078$5so$1@trimpas.omnitel.net... > nu cia kaip ir px. > > Faktiskai servisas turi atlikti tam tikrus darbus pagal > gamintojo reikalavimus nesvarbu net, ar ta detale dar > tinkama naudoti, ar ne (kad ir atvejis is bmw grupso, > kai keite suodziu filtra uz 5k Lt, nors murziai is krastos > patys patikino, kad tas suodziu filtras dar sveikutelis ir > jo keisti prasmes nera, bet toks garantinio reikalavimas). > > Todel, Vasia padare savo darbus pagal gamintojo REQ > ir sedi sau ramus. Jei yra mazgai, kuriuos reikia ne tai, > kad pakeisti, bet "patikrinti", tai Vasia siuo atveju lygiai > tiek pat angazuotas pastebeti ir nepastebeti gedimo, kiek > ir kitas Vasia, is autorizuoto serviso. > > "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message > news:hi6s9j$uuk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >> news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei >>> bus irodyta vasios kalte >> >> Mhm, gal papasakosi, kaip ta irodyt, jei yra vasios serviso oficialus >> popieras ir uzpildytas protokolas, kad tuo metu jokiu gedimu nepastebeta. >> >> >> > >