Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-09-22 07:26:12
Linai pamastyk dar apie viena dalyka
Teta mokytoja dirba ir pasakojo kazkada.
Mokiniai sako: Tai jei as eisiu pereja ir mane numus, man px nes as teisus.
Teko jam paaiskint, kad jo kaulai lus, o ne vairuotojo.

Tai ukiskai pasakant yr apasekme "teisingo" auklejimo, kas teisus, kas ne ir
jei teisus, nx man kazko saugotis. Ir klausimas ar kazkoki sviesoforai ar
spec zenklai nepadarys meskos paslaugos.