Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-21 22:16:58
> 50'metis su nepilnameciais vaikais mano akim jau prie dieduku

Tai kame replės? Man tai 28-32 + 18. Visai normaliai atrodo...

> Nebaisiai cia i tema. Ne fizine bukle apsprendzia gyvenimiska patyrima

    Nuostabu, kaip galima neintepretuoti arba interpretuoti kreivai, kai
nenorima. Aš turiu omenyje gyvenimo trukmės ilgėjimą, tame tarpe ne vien
geriatrinės fazės sąskaita. O LT rezervai yra, ypač pas vyrus ir ypač dėl
prasto gyvenimo būdo.

> Aiskinu: pas pagyvenusius vaiku gimsta maziau. Nepoyk, statistikos
> neieskosiu - tai atrodo perdem akivaizdu.

    Pykti nėra ant ko. Jūs tiesiog turi savo nuomonę, paremtą faktais,
galbūt objektyviais, galbūt kai kada ir ne visai. Aš irgi turiu savo.

    Maziau tai kiek? [retorinis klausimas] Aš tai sutinku, kad viskas, kas
mažiau nei tarkime <1,5-1,7 ilgame laikotarpyje yra problema (trumpame,
tarkime iki keletos, keliolikos metų nematau problemos). Bet kad turėti
tarkime kažkur ~2,1, taip, kaip kiek pamenu, yra Prancūzijoje, tai gal
reiktų sutikti, kad reikia kiek kitokio demografinės politikos? Nes jei
grubiai ir labai primtyviuai, tai noras gimdyti vaikus susiveda su maisto
kiekiu. Ir jei gyveni pusbadžiu, tai apie naujų, papildomų vaikų pradėjimą
negalvoji, tiesa? Ir nuo amžiaus, kol žmogus jaunas (aš taip skaitau iki 33
m.), abejoju, ar tai itin priklauso.

> Per sudetinga? Buna. Rasisto savoka bent jau suprantamesne ir labiau
> vietoj uz "technologini paiplaina"

    Kiek man žinomas rasizmo terminas, tai jis įgyja kontekstą tik esant
lyginimui su kažkuo, įprastu atveju - rase. Rasės savokoje kiek žinau
*konkretaus* individo, ar grupės amžius lyg ir netelpa. Gal galit man
paaiškinti, kurioje vietoje mano požiūrį įvardijate rasistiniu? Nes aš tai
"neosilil" jūsų nuomonės šiuo klausimu.
    Jei rasizmas jūsų primetamas ten, kad lietuviai turėtų palaikyti tipo
<1,7 prieaugio koeficientą, kai ten kinai ar dar kas laiko x3 ar dar kiek
ten, tai aš to niekur neteigiau, ir manau kad problema yra pas kinus žymiai
didesnė, nei pas mus.