Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Rusla
Data: 2009-09-18 20:40:03
Nezinau, kokia butent situacija turite omeny, mes cia kalbam apie saugu
autobuso su vaikais apvaziavima. Taip buvo, kad man pries nosi soko vaikai
is uz autobuso noses, viena karta sustabdziau, kitus apvaziuodavau (buvo
kur). Mano sese partrenke lygiam, permatomam, be jokiu krumu kelyje apie
10-20 metru nuo pesciuju perejos, taigi vienems nesiseka, o kiti tiesiog
nemasto ir neziuri i kelia.
Ir as nepretenduoju i jokius pamokymus, ka jus :))) Cia ir yra teorija, ir
as labai dziaugiuosi, kad mano toks elgesis kolkas saugo mane nuo susidurimo
su praktika