Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: eSSas
Data: 2009-09-21 21:15:01
Vasaris rašė:

> Ble, kokie diedukai? Aš gi rašiau apie amžiaus grupes. Tuo labiau, kas

50'metis su nepilnameciais vaikais mano akim jau prie dieduku

> įskaičiuojant šiuolaikinį medicinos progresą, o reikia tikėtis, su laiku
> - ir sveikos gyvensenos, tai kas pačiam atrodo "diedukai" labai greitai
> gali virsti "normalus vidutinis amžius".

Nebaisiai cia i tema. Ne fizine bukle apsprendzia gyvenimiska patyrima

> O kodėl reikia kažką užtikrinti? Čia kad atsverti kinų/indų/afrikiečių
> reproduktyvumą? Ar jau valdžiai trūksta bičių darbininkių darbo rankų?

Aiskinu: pas pagyvenusius vaiku gimsta maziau. Nepoyk, statistikos
neieskosiu - tai atrodo perdem akivaizdu.

> Tiesą sakant, kada pas mus technologinis pipeline'as nėra gilus (ir
> nepanašu, kad yra daug norinčių jį gilinti, kas aišku yra
> apgailinėtina), manau, kad gyventojų skaičius galėtų būti gerokai
> mažesnis be didelės žalos visai ekosistemai.

Kokie skambus zodziai. Niosilil.

> :-O

> Ne. Bet tai susiję su tema.

O kokia ta tema?

> Po nuorodos į rasizmą bemaž išties :-|

Per sudetinga? Buna. Rasisto savoka bent jau suprantamesne ir labiau
vietoj uz "technologini paiplaina"

S.