Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: eSSas
Data: 2009-09-19 13:21:27
Vasaris rašė:
> \>>> Taip ir auga apsigimimu skaicius ir totalus tevu bei vaiku tarpusavio

> Atsakyta į antrą klausimo dalį. Bet ne pirmą. Dėl užgyvenimo - normalūs
> piliečiai gali gauti paskolą esminiams gyvenimo projektams finansuoti.
> Tam nebūtinos penkiaženklės mėnesinės įplaukos.

Apie paskolas iki gyvenimo galo + keleta tarpiniu NT griuciu turiu
atsira nuomone ir cia nesiplesiu.

Beje - tamsta vadina galimybe gaut paskola "uzgyvenimu"? Drasu vienok.
Nesijauti nejaukiai siu dienu aktualiju fone?

> [...]
> skiriasi. Tačiau tik nesuvedam šitų dalykų į piliečio amžių, nuo kurio
> priklauso daug labiau socialinė atsakomybė, nuo kurios savo ruožtu
> priklauso gebėjimas, o taip pat ir noras ieškoti tarpusavio supratimo su
> tuo pačiu paaugliu. Galiausiai, MKN, paauglys - bemaž suaugęs žmogus,
> sudarantis žymią populiacijos dalį ir nebūtinai mano ir jo tarpusavio
> supratimas turi sutapti, arba egzistuoti kažkokiame transcendentiniame
> lygmenyje. Jis turi teisę būti kitoks, net jei man tai ne visai patinka.
> Dabartinis pasaulis nebėra pastoralinė ala [pre-]19 a. Anglija, kur

Man sitas tekstas per sudetingas minties gelmei uzciuopti. Kai turesi
sesiolikmete dukra - parasyk dar karta

S.