Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-18 22:16:33
Tai vat po panashios situacijos ir kylo tokios bredovos mintys. Sedejom su
vienu valstybes tarnautoju, kuris tiria pazistamu byla. Ir gerai mums cia
newsuos'e expertinti. O tensedi zmogus su 25 metu stazu ir po metus su puse
trunkancio tyrimo nezino kas kaltas. Moksleivis, kuris isbego priesh masina
? Aha - septyniu metu piplys pats kalciausias - jam suverciam atsakomybe.
Tipo pats durnas, kad KET nezino. Jis tuo metu dar raides tik kelias
zinojo - nesigauna kazkaip. Busiko vairuotojas, kuris sustojo ne stoteleje
uz kilometro, o kelkrastyje, nes taip prashe vaiko mama, kad arciau
pasitikti butu ? Ar vairuotoja, kuri matydama sustojusi busika kelkrastyje
nenumate tokio varianto? Zmoniskai nei vienas nekaltas, o procesas tokio
varianto nenumato.