Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-19 09:24:30
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:h91rgg$5ot$1@trimpas.omnitel.net...

> Taip ir auga apsigimimu skaicius ir totalus tevu bei vaiku tarpusavio
> nesupratimas. Viskas turi savo kaina

Jūs apie ką? Apie 18-21 tėvus, 29-33 tėvus, ar 40-45+ tėvus? Aš tai kažkaip
apie vidurį. Ar tipo toks amžius vis dar reiškia, kad nieko negali
užgyventi/pasiekti iki to?

Dėl nesusipratimų - tai čia jau visai pardon. Nes pagal jus, kiek didesnis
amžiaus skirtumas reikštų, kad paauglių savaitgalinė pramoga turėtų būti
žaginti bobutes ir padeginėti diedukus dėl prasto savitarpio supratimo.