Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-19 10:00:42
\>>> Taip ir auga apsigimimu skaicius ir totalus tevu bei vaiku tarpusavio

> Atskirais atvejais - gal. Statistiskai - nifiga.

Atsakyta į antrą klausimo dalį. Bet ne pirmą. Dėl užgyvenimo - normalūs
piliečiai gali gauti paskolą esminiams gyvenimo projektams finansuoti. Tam
nebūtinos penkiaženklės mėnesinės įplaukos.

> BINGO. Kai teveliams 50, o paaugliui 15 - tarpusavio supratimas greiciau
> reta isimtis

Aha, teisingai, juk tėvelis aipodo neturėjo, o mamytė buvo skaisti iki
vestuvių. Amžiaus skirtumų sąlygoti supratimai ar ne - lygiai tokia pati
klišė ir stereotipai, kaip ir dauguma kitų socialinių artefaktų. Jei pas jus
daugiau negatyvūs pavyzdžiai, arba aplinkoje statistiškai daugiau tokių
atvejų, tai bėda su fortūna.

Pas mus LT keičiasi trys kartos: mačiusios karą, jame dalyvavusios,
beibi-boomeriai su sovietiniu štampu, ir neo-lietuviai. Be abejo, tai
komplikuoja situaciją kartų kaitoje, nes daugelis dalykų tarp šitų kartų
skiriasi. Tačiau tik nesuvedam šitų dalykų į piliečio amžių, nuo kurio
priklauso daug labiau socialinė atsakomybė, nuo kurios savo ruožtu priklauso
gebėjimas, o taip pat ir noras ieškoti tarpusavio supratimo su tuo pačiu
paaugliu. Galiausiai, MKN, paauglys - bemaž suaugęs žmogus, sudarantis žymią
populiacijos dalį ir nebūtinai mano ir jo tarpusavio supratimas turi
sutapti, arba egzistuoti kažkokiame transcendentiniame lygmenyje. Jis turi
teisę būti kitoks, net jei man tai ne visai patinka. Dabartinis pasaulis
nebėra pastoralinė ala [pre-]19 a. Anglija, kur skirtumai tarp kartų buvo
minimalūs.