Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-19 00:58:54

> avarines sviesos ir sviesoforas zinoma veiks, bet gi vistiek atsiras pagal
> savo taisykles gyvenanciu ir nepaisanciu kazkokiu migalkiu an mikruskiu..

Niekur nerasiau, kad tai 100% procentu isspres problema. Idomu, tik kaip
paskaiciuoti price/performance.

> tai gal tada ir kulturos ministerijos sporto departamentui isakykit duot
> daugiau lesu pliaziniam tinkliniui, sklandymui, kerlingui, autosportui, o
> ne
> viska atiduot krepsiniui?

Nezianu, ne mano sritis. Asmeniskai - nematau kodel tai butu blogai.

> tai priklauso nuo situacijos, bet visu pirma, jaunojo Lietuvos respublikos
> piliecio visokeriopu auklejimu deretu uzsiimti jo gimdytojams, o ne
> aplinkiniams

Aha - jau nebe "TAIP", o "TAIP, priklausomai nuo situacijos". Taciau vistiek
lieka klausimas - kaip tevus priversti tai daryti ?

Beje, nematau problemos, kodel turetu buti taikoma tik viena priemone, o ne
kompleksas ? Kodel, jei tevai bus priversti/motyvuoti mokinti vaikus KET,
negalima pasinaudoti ir techninemis priemonemis ? Babkes ? OK - tai ne
vienos dienos klausimas. Taciau shlagbaumas turi viena pliusa - jis
pasistato per diena. O tada jau ish leto auklejam tevus.