Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-19 01:16:41

> Atlikti nepriklausomus mokslinius tyrimus, arba paimti gatavos patirties
> iš kitur. Kadangi nepriklausomi - utopija, o Siemensas už šviesoforus vis
> vien paskraidins valstybininkus į atogražas, siūlau šitą temą pamiršti
> mūsų krizinėje valstybėje.

Arba padaryti, kad tai butu kazkam naudinga. Mes priesh tris metus siulem
viena varianta nukopijuoti, kuris 99 proc. issprestu sia problema. Gaila,
nepraejom. Itariam, kodel, bet irodymu neturim, tad teko uzsiciaupt.

> Užtvaras - tai saugumo iliuzija. Tas pats, kaip CO2 mažinimo strategijos,
> pomirtinis gyvenimas, nemokama sveikatos apsauga ir mokslas.

Užtvaras, bent jau man ne iliuzija. Jei aš matau užtvaru užtverta kelia, aš
žinau, kad nesustojes i ji atsitrenksiu.