Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-18 23:32:02

> Taip ziurint apskritai niekas neveiks. Isskyrus gal grubia jega, t.y.
> fizinius barjerus.

Tai ba šviesoforas man ir atrodė kazkas artimiausio fiziniam barjerui.
Šlagbaumo gi neatlenkinėsi ant autobuso.

> Seip tai lietuvai reiktu runkeliskam mentalitetui adaptuotos smegenu
> plovimo kompanijos. Bet tai brangu, daug darbo ir suveiks ne po metu ir
> ne po dvieju...

Kazkaip neteko girdeti apie kompanijas, nukreiptas i šia kontingento dali.
Labai abejoju jos efektyvumu.

Del ko rašiau, kad neveiks, tai truputi ne del runkeliškumo. Pas mane 2006
metu duomenis. Vertinant keliu ilgi, sunkiojo tranzitinio transporto
intensyvumas pas mus 80 kartu didesnis nei Vokietijoj. Bandau isivaizduoti
situacija palei savo namus. Gyvenu prie kelio Polockas - Vilnius. Ok,
sakykim musu shoferiai ipranta, kad priesh sustojusi stoteleje autobusiuka
reikia sumazinti greiti (imam toki fantastini varianta). Prie to ipranta ir
moksleivis. Ir tada atvaziuoja lenko, ruso, baltarusio vairuojama fura. Prie
manes ir teip vieta nefengsui - ishejes i kelia matomumo ribose turiu
keturis kryzius. Speju, kad dar vieno ilgai laukti nereiketu.