Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-21 09:17:38
> Vienzo, diedukai - laimingi teveliai rulz. Nes protingi. Ir

Ble, kokie diedukai? Aš gi rašiau apie amžiaus grupes. Tuo labiau, kas
įskaičiuojant šiuolaikinį medicinos progresą, o reikia tikėtis, su laiku -
ir sveikos gyvensenos, tai kas pačiam atrodo "diedukai" labai greitai gali
virsti "normalus vidutinis amžius".

> pasiturintys, nes turi is ko sumoket socialines pasalpas imigrantams, kad
> anys uztikrintu gyventoju kiekio stabiluma.

O kodėl reikia kažką užtikrinti? Čia kad atsverti kinų/indų/afrikiečių
reproduktyvumą? Ar jau valdžiai trūksta bičių darbininkių darbo rankų? Tiesą
sakant, kada pas mus technologinis pipeline'as nėra gilus (ir nepanašu, kad
yra daug norinčių jį gilinti, kas aišku yra apgailinėtina), manau, kad
gyventojų skaičius galėtų būti gerokai mažesnis be didelės žalos visai
ekosistemai.

> Praktiskai galeciau isvadint rasistu.

:-O

> Mes cia gincyjames apie tai, kokio amziaus tevai geriau uzaugins vaikus?

Ne. Bet tai susiję su tema.

> Kvailas gincas. Be turinio ir perspektyvu

Po nuorodos į rasizmą bemaž išties :-|