Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-19 02:24:34
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h914he$ogv$1@trimpas.omnitel.net...

> Taciau niekas netrukdo ieskoti pigaus ir efektingo sprendimo. Aisku, tai
> neapsimoka - shviesoforas ant busiko ish Siemenso turbut daugeli tenkintu
> labiau, nei koks sprendimas ish molio ir virviu, net jei jis butu
> efektyvesnis. Bet tai jau kita tema.

p. Linai - pigus & efektingas - sunkokai suderinamas. Pasitaiko genialių
atvejų, bet dažniausiai, kur sukasi pinigai, proto atitinkamai mažėja. Todėl
ir siūlau dziudo principu - ne kaktomuša, o per petį.

Bet kuriuo atveju linkiu sėkmės jums projekte ir veikloje, o aš diskusiją
ties šita atšaka, nelįsdamas į pupų atšaką, baigiu, nes rytoj dar norisi į
gamtą papulti ne visiško zombio būsenos.