Tema: Re: Mobilus shviesoforas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-09-20 22:53:06
> Man sitas tekstas per sudetingas minties gelmei uzciuopti. Kai turesi
> sesiolikmete dukra - parasyk dar karta

Aš nieko nesiruošiu "turėti", "turėjimo" prasme. Vaikai nėra nuosavybė. Ir
prie geriausių pastangų, maldų, infrastruktūros, kultūros, kai kurie išaugs,
o kai kurie nueis šunkeliais, taps nepilnametėmis motinomis ir pan.
Palikuonių saugojimo instinktą aš suvokiu sąmoningai ir puikiai. Bet, kiek
spėjau įsitikinti, jis perdėm išreišktas pas tėvus, kurie yra iš esmės
ganėtinai savanaudiški ir egoistai. Pas normalius sudaromos sąlygos
išbandyti viską ir susimauti ne kartą, bet taip, kad liktų sveikos rankos,
kojos, akys, pautai, gimda ir galva. Čia tame manau, kad šita sentencija
tinka ir Lino pakeltai temai. Priedo manau, kad tėvai, turintys daugiau
gyvenimiškos patirties, kompensuoja šitas rizikas geriau, nei žali. Ir
nenustebčiau jei jūsų minėta apsigimimų ir savitarpio supratimo stokos
rizika, būtų ganėtinai gerai atsveriama tokiu pozityviu elgesiu. Nes aišku
yra ir kitas variantas, kuris anksčiau buvo dažnas, o ir dabar ne kada
pasitaiko, - kada iš moters padaromas reprodukcijos automatas, ir visos
klaidos kompensuojasi kiekiu - o gal vienas ar keli egzemplioriai išeis
normalūs?...