Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Doxlas
Data: 2009-03-07 16:34:18
Tai jei tu ish tikruju tuo metu nesedejai uzh vairo, o buvai pvz darbe,
kokiam nors susitikime ar pan - argi negalima parashyti, kad sorry ash
nevairavau, va jums 5-10 liudininku, galinchiu patvirtinti mano buvimo vieta
pazheidimo metu.
Ir kaip vairuotoja, nurodyti Don Pedro ir pateikti jo adresa Buenos Airese.