Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: esquires
Data: 2009-03-05 16:41:06
"Saulius K." <absolut @ takas.lt> wrote in message
news:goolqm$caa$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> (transporto priemonių, mechanizmų, elektros ir atominės energijos,
> sprogstamųjų ir nuodingų medžiagų naudojimas, statybos ir t. t.), privalo
> atlyginti didesnio pavojaus šaltinio padarytą žalą, jeigu neįrodo, kad
> žala atsirado dėl nenugalimos jėgos arba nukentėjusio asmens tyčios ar
> didelio neatsargumo.
>
> 2. Atsakovas pagal šį straipsnį yra didesnio pavojaus šaltinio valdytojas,
> t. y. asmuo, valdantis šį šaltinį nuosavybės, patikėjimo teise ar kitokiu
> teisėtu pagrindu (panaudos, nuomos ar kitokios sutarties pagrindu, pagal

tai apie ka bazaras ir eina. o tu cia apie ka svaigsti?

> 3. Didesnio pavojaus šaltinio valdytojas už padarytą žalą neatsako, jeigu
> įrodo, kad galimybę valdyti didesnio pavojaus šaltinį jis prarado dėl kitų
> asmenų neteisėtų veiksmų. Šiuo atveju už padarytą žalą atsako asmuo ar
> asmenys, neteisėtai užvaldę didesnio pavojaus šaltinį. Jeigu dėl valdymo
> netekimo yra ir valdytojo kaltės, tai šis ir didesnio pavojaus šaltinį
> neteisėtai užvaldęs asmuo atsako solidariai. Atlyginęs žalą valdytojas
> įgyja regreso teisę reikalauti sumokėtų sumų iš neteisėtai didesnio
> pavojaus šaltinį užvaldžiusio asmens.

ok, tai kur ta zala, jei mano draugas, kuriam paskolinau masina, virsijo
greiti ir buvo nufotografuotas? nesvaigstam apie tai, kad jis gal
pardavinejo narkotikus prie mokyklos, prinuodijo 100 vaiku ir vaziuodamas
pakeliui nudauze nescia bobute perejoje, kuri vedesi anuke. kur zala
konkreciai?