Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Korke
Data: 2009-03-05 12:41:44
tai draugas man perka auto kokia as noriu savo vardu uz mano $, as jam kokia
jis nori savo vardu uz jo $ ir vazinejam bb deje ant visu radaru, nes gi
vistiek "Don Pedrais" vieni kita pavadinsim jei kas ?

O gal geriau del tokiu "leidzianciu savo auto per bbz kiek ir bbz kokiu
ranku" neisradineti dviraciu ? Zinai kam kada auto buvo atiduota, o jei tas
dar kazkam ja perpaskolino ir moket nenori tau, tai gaila man taves del
tokiu draugu. Nes tuoj ziuriu nusirisim, kad jei radaras nepadaro be fotkes
dar ir uz vairo buvusio DNR testo tapatybei patvirtinti negalima bus bausti.

del parkavimo sakyciau butu vienetiniai atvejai ten, kai savininkas nezinotu
kas ten auto ta diena ten pastate kada jai buvo baudos kvitas israsytas, o
tikrai pataisytu situacija kaip cia Saulius pasake su susireiksminusiais
pydarais negalinciais lishnu 100m paejeti iki parduotuves iejimo. Tegu ne
valstybe savo leshom irodineja, kad pastate kazkas, o nekaltasis. Manau po
poros menesiu tokiu "nekaltu" neliktu, nes ivertintu sugaista laika
tampantis ir nestatytu kur nereikia.