Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Virus
Data: 2009-03-06 14:38:23
Asmeniskai man tai gerai ir taip, kaip buvo ir taip kaip bus - neturiu
mados dalint automobili bet kam ir siuntinet policija velniop, kad tik
pridengt kazkieno uzpakali. Prisidirbai - mokek, kame problema? :)
--
Virus

P.S. pasiveziok tuos lapus asmeniniam automobilyje rasinedamas
kiekviena isvaziavima i gatve, speju po savaites sutiksi susimoket
ta kilolita :)))