Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Virus
Data: 2009-03-05 17:10:03
Nu DE irgi nesivargina - trumpina savininka. Ar cia DE jau netinkamas
pavyzdys, nes ne taip, kaip norisi? IMHO cia parkes del parkiu. Nepasitiki
zmonemis - neskolink jiems automobilio. Jei jie neturi smegenu ir pro
radara lekia kaip akis isdege, o po to nenori susimoket - nebeskolink
automobilio. Jei tavo pazystami grazins automobili su aplankstytu
kapotu ir saulute ant priekinio stiklo, irgi neklausi ka ir kur nuskyne,
uzteks sutvarkyt auto ir viskas? :)
--
Virus