Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: esquires
Data: 2009-03-06 13:25:30
"Virus" <gintarasr_NOSPAM@delfi.lt> wrote in message
news:gor0ak$64s$1@trimpas.omnitel.net...
> Kabinimosi prie stulpo expertas :) nori kabinetis - kabinekis, man px.
> Kaip ir

tu neatsikalbinek, pasakok, kaip yra. va draugzasa raso, kad nifiga ne taip,
kaip tu rasei. bet vokietija nemaza, gal ten pas juos nordrainvestfalen'e
kokia nors ypatinga tvarka, o kitur kitaip?

> jusu trydaliojimai cia grupse del to, kad LT butinai reikia "tureti 5
> liudininkus,
> video irasa su teismo sankcija, kad irodytum kad kazkoks susireiksmines
> pydaras prisiparkavo invalido vietoje" (c) SauliusK, nes kitaip egzistuoja
> teorine
> galimybe but nekaltai nubaustam. Kuo daugiau bus budu uztrumpint idiotus
> kelyje, tuo geriau. Ir px ta teorine jusu galimybe, but nekaltai
> nubaustam, apie
> ja tik cia ir svaigstama, gyvai tokiu sutikt dar neteko.

tranzoo sutikti neteko? as pats pora kartu baudos negavau tik todel, kad mzp
paleido situacijos kontrole, t.y. palauke kol grisiu prie masinos ir
isitrauke i diskusija (patys kalti). jauciu iteisinus savininko baudima
pagal numerius tokiems fruktams pasipiltu koziriai, nes apie tai, kaio gerai
policija atlieka savo funkcijas realiai tik svaigstama. pats kelias
"prisipirkom sudinos technikos, negalim normaliai dirbti, tai tada belieka
pritempti teises normas" savaime apie ta struktura sako, kad ji nezino nei
ka veikia, nei kam reikalinga.