Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: esquires
Data: 2009-03-06 14:14:39
"Virus" <gintarasr_NOSPAM@delfi.lt> wrote in message
news:gor313$atv$1@trimpas.omnitel.net...

> Kuri dalis ne taip? As rasiau, kad DE _baudzia_ savininka? Pagal tave
> DE savininkas pasiuncia policija nx, ar pas don pedro ir ramiai gyvena
> toliau? Ar vistik ji uztrumpina = apsunkina gyvenima tiek, kad daugiau pas
> don pedro siust nebesinori? Kabinekis prie zodziu, bet ziurek prie
> kokiu zodziu kabiniesi :)

tai kame parkes? DE beveik tas pats kaip LT, o "beveik" didziaja dalimi
susiveda i policijos kvalifikacija, kurios musiske paprasciausiai neturi.
tai ir rasytum taip, kaip yra - "policijoje mudakai, sitiems jokie istatymai
nepades". o dabar "waw, o va uzsienyje...". Zhegonskas senai isdeste
koncepcija, kad nera jokio uzsienio.

> Teko viena karta. Nu ir kuo baiges - gavo galu gale susimoket, ar ne?
> Istorijos
> pabaigos paprasciausiai nezinau, grupse negyvenu :) Uztai teko n+k kartu

na tai pasirodo teko. baigesi tuo, kad nesumokejo.

> skaityt klausima - "nufotkino, ka daryt" ir po to is kart atsakymas -
> "siusk pas don pedro, ar siaip nx, jei snukis blogai matosi". Tipo nelygis
> bauda

o ka, sakyt "nu nu nu, policija, o tokie nekvalifikuoti"?

> susimoket, jei jau proto neuzteko pries radar greiti numest?
> Patys isprovokuoja tokius sprendimus, po to vel dejuoja, ajajai nx pasiust
> nebeiseis. Man sita situacija labai primena koliojima policijos, kad
> kysius ima, o kita diena 'blet, nusove gaidziai, bet su 50lt atsipirkau'.

na taip, komikai. bet izvelk ir pozityviaja pusia juskauskizmo puse - kai
tau pasako "sita deme fotografijoje tai tu" irgi nemaziau komiska ir jei
niekas nesiuntines pas pedrus alvarezus, tai tie gudrakakciai is viso
isisiautes, prades bausti neiseje is kabineto, random budu pasirinke is
duombazes.