Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Doxlas
Data: 2009-03-05 12:55:31
Atsiminkit kad visu nauju teisiu savininku nuotraukos eina i policijos duombaze, todel jei radaro nuotraukoj aishkiai matosi pazheidejo veidas, norint galima nustatyt kas ish tikro vairavo, todel "Don Pedru" variantas nera tinkamas.

Del parkavimo - ash gi ne uzh ishsisukima nuo baudos, o atvirkshchiai - todel ir pasisakau priesh ratu blokavimo nutraukima. Ir labai dzhiaugiuosi prie prekybcentrio invalidu parkavimo vietu pamates policijos ekipazha, baudzhianti butent tuos prisiparkavusius susireikshminusius piliechius.