Tema: Re: Gal kas teisishkai galetu pakometuoti? Siulimai baust auto savininka vietoj pazheidejo
Autorius: Doxlas
Data: 2009-03-05 11:58:26
Man pvz aktualu todel, kad dazhnai paskolinu savo automobili porai zhmoniu, ir nenoriu gadint santykius su jais. Kokykishka radaro fotke - viskas aishku, nekokybishka - erdve spelionems.
Del parkavimo problemu tikrai neturiu, paskutini karta esu mokejau bauda uzh prisiparkavima kokiais 1996 metais...
Bet velgi jei mano draugas su mano automobiliu pazheis parkavimo taisykles, bevelychiau kad automobilio rata blokuotu, draugas moketu bauda, o man del to galva neskaudetu.